HCL International has specialized in the sourcing and placement of health professionals in permanent roles throughout the world. With offices and networks around the globe, our international focus and experience allow us to put nurses, doctors, health professionals and pharmacists in roles within the United Kingdom, Ireland, USA and the Middle East.
Vi rekryterar just nu för ett antal sjuksköterskor till olika områden i England. Vi har goda samarbeten med flera sjukhus i London och över hela England. Vi har just nu jobb inom primärvården, akutsjukvården,operation och privata kliniker eller på en avdelning på sjukhus.
Arbetsuppgifter:
Vi erbjuder dig ett lärorikt och spännande arbete I en internationell miljö. Arbetsuppgifterna som sjuksköterska är varierande och ger dig en bred kunskap och erfarenhet. I rollen som sjuksköterska ingår sedvanliga sjuksköterskeuppgifter, såsom medicindelning och uppföljning av medicinering, provtagning samt uppföljning av provsvar, telefonrådgivning och documentation.
Kvalifikationer:
Legitimerad sjuksköterska. Tidigare arbetslivserfarenhet är mycket meriterande men vi pratar även gärna med nyutexaminerade sjuksköterskor som har en god erfarenhet fran praktiken.
Personliga egenskaper:
Som person så har du förmåga att prioritera och hantera stressiga situationer. Du bör vara flexibel, bra på att samarbeta, ansvarstagande och positiv.
Om du är intresserad av att veta mer och få chansen att jobba utomlands, maila mig ditt CV till katarina.fors@hcl-international.co.uk Jag är själv sjuksköterska och hjälper dig gärna med all information jag kan så att din start på din internationella karriär blir så smidig som möjligt. Välkommen med din ansökan!