VMJ.se > Forum > Jobbmöjligheter > Arbetssökande > Kundtjänst, telefonjobb, voiceover, sångjobb!

Du hittar denna tråd på http://www.vmj.se/forum/f17t459s1.html

Not Kundtjänst, telefonjobb, voiceover, sångjobb!

Skrivet av Lisa_Magnusson 2 aug 2012 10:55
 
Vad roligt att du läser!
Söker ni någon med mycket god telefonvana, så måste jag tillstå att då har ni kommit rätt!
Jag har varit på tre olika arbetsplatser där jag jobbat mycket med telefonen. Det första var som telefonintervjuare, och nästa som telefonförsäljare under en kortare period. Det tredje arbetet var som bl.a. växelarbetare på ett taxiföretag!
Min röst kan ni ju inte höra nu, men vad jag kan säga är att många genom åren har tyckt att den är fin - både min tal- och sångröst faktiskt! Jag har sjungit sedan jag var ett år gammal. Vill ni någon gång smälta något av någon anledning, så pröva att kalla på mig så ska jag sjunga tills vintern har runnit undan och våren kommer tillbaka! :) Med andra ord - förutom exempelvis kundtjänstjobb eller dylikt, så är voice over-jobb någonting som jag väldigt gärna skulle vilja testa på att jobba med! Och om det nu (mot förmodan?) skulle vara någon som läser detta som söker någon typ av sångare/sånginsats - hör gärna av er!

Nejmen, läste du ända hit? Vad trevligt! :)

Ha det jättebra!