VMJ är en resurs för alla arbetslösa. Först ett par tips för dig från Google:

* Butik

Forum > Jobbmöjligheter > Arbetssökande > Butik

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 3 av 3.
< [1]  >
Skrivet av Angelicajansson 1 sep 2009 09:48
Skriv ut Direktlänk

Angelicajansson

Ospec medlem

Hej!

Är det någon som vet något om butiksjobb i västmanland eller dalarna? Har lärlingsutbildning och erfarenhet! Jätteintresserad och kan börja jobba när som helst!

Skrivet av Bengt 1 sep 2009 10:28
Skriv ut Direktlänk

Bengt

Arbetsgivare

(Admin)

Jag har nu inte något direkt tips om något butiksjobb, det finns bara två platsannonser som stämmer in på det just nu (se "butik" i Västmanlands län och Dalarnas län).
Jag vill dock säga det, att just för butiksjobb brukar det kunna löna sig att gå runt i möjliga butiker och fråga om de behöver någon. Ganska många butiksjobb blir tillsatta på det sättet, och går alltså aldrig ut som någon platsannons.

Dock, om du har tur kanske någon butiksägare ser detta; men fyll i dina erfarenheter under "CV/Arbetslivserfarenheter" via Inställningar-Beskrivningar så att denne i så fall ser vad du kan.

/Bengt

--
Admin på Vi Mellan Jobben

Skrivet av Angelicajansson 7 sep 2009 11:18
Skriv ut Direktlänk

Angelicajansson

Ospec medlem

Tack för att du tog dig tiden att kolla upp butiksjobben. Sitter vid aktivitetcentum just nu hela dagarna och letar jobb från ett flertal olika sidor, har dessutom lagt in cv och personligt brev på flertalet hemsidor till större butiker tex hm, åhlens, new yorker, kicks m.m

Har dessutom varit in personligen och lämnat in personligt brev och cv i ca tjugo olika butiker men inte fått napp. Förutom min praktikplats, dom ville anställa men kunde inte pga lågkonjukturen..

< [1]  >