VMJ är en resurs för alla arbetslösa. Först ett par tips för dig från Google:

* Duktig administratör söker arbete!

Forum > Jobbmöjligheter > Arbetssökande > Duktig administratör söker arbete!

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 2 av 2.
< [1]  >
Skrivet av ann-christin 4 aug 2010 17:51
Skriv ut Direktlänk
Hej!

Jag är en serviceinriktad tjej, med god erfarenhet av olika former av administrativa arbetsuppgifter. Erfarenhet från arbeten inom vitt skilda branscher (bl.a revisionsbyrå och IT-bolag) har gett mig en bred plattform att stå på och en god inblick i olika typer av företag. Mina arbetsuppgifter har genom åren varierat beroende på arbetsgivare, men administration och service går som en röd tråd genom samtliga jobb.
Jag är social och utåtriktad och trivs i roller som innebär mycket kontakter.
Jag är van att arbeta målinriktat och genom god planering och organisation håller jag uppsatta mål och deadlines. Från mina tidigare arbetsgivare har jag erfarenhet från att jobba i projekt.
Som person är jag självgående, noggrann och jag brinner för god service. Jag är van vid att arbeta i en händelserik och tempofylld miljö, där jag har haft stor nytta av min goda simultankapacitet.
Jag är van självständigt arbete, men ser gärna att jag samtidigt är en del av en arbetsgrupp som arbetar för ett gemensamt mål.
Är Ni nyfikna på mig, hör gärna av Er.

Med vänlig hälsning

Ann-Christin

--
Ann-Christin

Skrivet av vrandhem 16 sep 2010 10:42
Skriv ut Direktlänk

vrandhem

Arbetsgivare

Hej,

vad har du för språkkunskaper? Om du pratar och skriver norska eller danska flytande kan jag eventuellt ha något för dig.

Viktor

< [1]  >