VMJ är en resurs för alla arbetslösa. Först ett par tips för dig från Google:

* E-bokföring

Forum > Starta eget företag > Bokföring och Ekonomi > E-bokföring

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 3 av 3.
< [1]  >
Skrivet av Walle 17 jul 2010 11:27
Skriv ut Direktlänk

Walle

Ospec medlem

Skulle behöva lite hjälp här, hade tänkt börja använda e-bokföringsprogram för min bokföring, men vet inte riktigt vilket man skall välja. Någon som kan tipsa om något/några bra program? Kikat lite på SpeedLedger som jag tycker verkar rätt bra.
Uppdaterat: 17 jul 2010 12:39  
Skrivet av Bengt 17 jul 2010 12:49
Skriv ut Direktlänk

Bengt

Arbetsgivare

(Admin)

Det bästa tycker jag är att ta det genom sin bank. Man får då direkt koppling till bankkontot vilket jag ser som en stor fördel. De tar servicen från SpeedLedger, men det är din bank du ska kontakta om det. Jag har kört sådan e-bokföring med koppling till internetbanken i flera år (var nytt när jag tog det) och jag har i huvudsak goda erfarenheter av det.

/Bengt

--
Admin på Vi Mellan Jobben

Skrivet av drivrutiner-net 15 aug 2011 11:00
Skriv ut Direktlänk

drivrutiner-net

Arbetssökande

lördag 17 juli 2010, kl 11:27 skrev Walle
Skulle behöva lite hjälp här, hade tänkt börja använda e-bokföringsprogram för min bokföring, men vet inte riktigt vilket man skall välja. Någon som kan tipsa om något/några bra program? Kikat lite på SpeedLedger som jag tycker verkar rätt bra.

Det jag föreslår du skulle prova var någon av alla de tjänster du har på nätet idag. Du kan komma undan med en summa av 49 :-/månad. Vi har lagt upp ett par exempel xxxxxxxxxxxx

Edit av admin: Egen länk raderad. Läs reglerna.

--
Här hittar du allt om datorer, gratis bokföring och annat nyttigt för att lura windows
Uppdaterat: 15 aug 2011 11:04  

< [1]  >