VMJ är en resurs för alla arbetslösa. Först ett par tips för dig från Google:

Forum > VMJ.se > Feedback > online

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 4 av 4.
< [1]  >
Skrivet av nilome 17 aug 2008 17:37
Skriv ut Direktlänk

nilome

Ospec medlem

Jag tycker att det skulle vara bra om man kunde se vilka andra som är online - "online just nu". På det sättet skulle det vara lätt att skicka ett litet PM till någon som är online och få lite direktkommunikation.

Skrivet av Bengt 17 aug 2008 21:39
Skriv ut Direktlänk

Bengt

Arbetsgivare

(Admin)

Det finns "Medlemmar online" på "Min sida" (Medlemmar). Det visar de som varit aktiva de senaste 15 minuterna - de kan ligga inloggade men inaktiva utan att synas där.

Dock är tanken så, att medlemmarna normalt sätt har aktiverat "Skicka mig en notering via e-post när någon skickar mig ett PM" under "Sajtinställningar" - och då kan du skriva PM till dem när som helst och de bör snart svara.

Det är dock möjligt att en chat-funktion borde byggas till för att få just en sådan "direktkommunikation" som jag tror att du är ute efter (vi har det på "önskelistan" för utvecklingen).

/Bengt

--
Admin på Vi Mellan Jobben

Skrivet av nilome 18 aug 2008 15:48
Skriv ut Direktlänk

nilome

Ospec medlem

Ja just det, det såg jag ju någon gång. Kanske bra om det flyttas till "sök medlemmar" sidan. Eller visas där också. Jag tycker även att det skulle vara bra om "sök medlemmar" var den sidan man kom till när man tryckte på fliken "medlemmar"

Skrivet av Bengt 19 aug 2008 22:40
Skriv ut Direktlänk

Bengt

Arbetsgivare

(Admin)

måndag 18 augusti 2008, kl 15:48 skrev nilome
Kanske bra om det flyttas till "sök medlemmar" sidan. Eller visas där också.
Ja, den saken kan visas även på sidan "Sök medlemmar" - det skriver vi upp på lista "att göra".
/Bengt

--
Admin på Vi Mellan Jobben

< [1]  >