VMJ är en resurs för alla arbetslösa. Först ett par tips för dig från Google:

* Man måste själv skapa sitt jobb

Forum > Allmänt > Allmänt > Man måste själv skapa sitt jobb

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 2 av 2.
< [1]  >
Skrivet av Harryupp 28 maj 2010 19:27
Skriv ut Direktlänk

Harryupp

Arbetssökande

Center- Maud har åtminstone lyckats bra med sitt svenska uttal den senaste tiden.
Ja hon är ju själv ett exempel på att vissa människor kan gå långt med stora brister i sin yrkesprofil.
Jag hoppas att Sveriges väljare visar henne vägen och röstar bort människan ur riksdagen nästa val, så att hon själv kan börja "skapa sig ett jobb".
Hon börjar tyvärr inte på samma fördelaktiga nivå som många långtidsarbetslösa, d.v.s. rejält på minus och med betalningsanmärkningar och utsikter om en skrattretande låg pension.
Av Maud och Fredde har jag förstått att "jobbskapandet" blir så mycket bättre när arbetsuppfinnaren är nästan så långt ner på bottnet som han/hon kan komma.

Skrivet av skapajobben 23 jul 2010 16:09
Skriv ut Direktlänk

skapajobben

Förmedl/Coach

Hej Harryupp

jag en är IT kille som länge funderat över det här med att skapa jobb. Tycker det finns massor av möjligheter ute i vårat moderna samhälle som ej tas till vara. Mina teorier vill jag diskutera med dig och många andra här på vmj.se Jag har ett flertal idéer om jobb skapande som ajg önskar feedback på. Det är så många och omfattande att jag satte ihop en sajt om det hela: ********* kommentarsfunktionerna vilka är välsigt viktiga är ännu ej färdiga men som sagt har just hittat er på denna site och ser fram emot många kul diskussioner framöver. ha en fortsatt bra och skön sommar alla
Mvh
Johan

Edit av admin: Läs reglerna om "egenreklam". Intresserade ser istället medlemsinfon för skapajobben.

--
En kille som skapar jobb!!!
Uppdaterat: 23 jul 2010 22:08  

< [1]  >