VMJ är en resurs för alla arbetslösa. Först ett par tips för dig från Google:

* Arbetslös efter sjukskrivning.

Forum > Allmänt > Allmänt > Arbetslös efter sjukskrivning.

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 1 av 1.
< [1]  >
Skrivet av TanjaStenbro 12 sep 2010 20:56
Skriv ut Direktlänk
Jag fyller snart 38 år och har ALDRIG varit officiellt abetslös i hela mitt liv. Hur kunde de bli så här?
Jag har många utbildningar på min lyra men eftersom jag efter min beteendevetareutbildning 2005 bara jobbade som undersköterska i väntan på en allvarlig fotoperation så sökte jag inte relevanta arbeten.
Efter avslutad operation 2006 sökte jag arbete och tänkte att nu var det dax. Jag fick erbjudande både som kurator och som enhetschef. Men då var det dags för operation igen och igen... och igen....

Jag var vid ett tillfälle och skulle skriva in mig på AF. Jag fick inte! Jag har inte fått söka arbete under hela den här resan. Måndagen den 6/11 var de min sista sjukskrivna dag. Nu då? Får ALDRIG mer jobba som undersköterska mer på grund av min fot men verka som jag får ta de ändå för att få ha något att göra... Jag har ingen ordentlig A-kassa för som undersköterska får man alltid jobb...

Varför vill ingen ha min kompetens på höglandet? Måste jag flytta? Här tar de bara folk som de känner oavsett utbildning. Ja, ja Vetlanda... Blir man förvånad...

--
TanjaS

< [1]  >