VMJ är en resurs för alla arbetslösa. Först ett par tips för dig från Google:

* Jag har fått jobb!!

Forum > Allmänt > Allmänt > Jag har fått jobb!!

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 3 av 3.
< [1]  >
Skrivet av Onceagain 29 sep 2010 10:10
Skriv ut Direktlänk

Onceagain

Ospec medlem

Jag är bara tvungen att delge alla här, att jag äntligen har fått jobb. Och det är ett riktigt jobb, ingen konstruerad konstgjord andning, uppfunnen av en regering som vill snygga till statistiken. Förvisso är det med bidrag för sk "nystartsjobb" men jag hade fått jobbet även utan detta.

Det känns så skönt att kunna delge min glädje och kanske ingjuta lite hopp till er andra, som liksom jag, emellanåt drabbades av missmod och negativa funderingar.

Jag önskar alla Lycka till. Passa på att njuta av den annalkande hösten med sin färgprakt.

Ps. även om jag nu inte är mellan jobb längre, hopppas jag få behålla kontot ett tag till. Vill gärna kunna kika förbi och ta del av inlägg och annat matnyttigt.

Skrivet av Bengt 29 sep 2010 10:26
Skriv ut Direktlänk

Bengt

Arbetsgivare

(Admin)

onsdag 29 september 2010, kl 10:10 skrev Onceagain
Ps. även om jag nu inte är mellan jobb längre, hopppas jag få behålla kontot ett tag till. Vill gärna kunna kika förbi och ta del av inlägg och annat matnyttigt.
Grattis till nya jobbet!
Det går utmärkt att vara kvar som medlem här på VMJ ändå - du kan stödja andra och du kan ju bli arbetssökande igen. Gå bara in i "Inställningar" och ändra din medlemstyp så att du inte just nu står som "arbetssökande".

/Bengt

--
Admin på Vi Mellan Jobben

Skrivet av osklan 5 okt 2010 13:18
Skriv ut Direktlänk

osklan

Ospec medlem

Grattis till jobbet! låter ju utmärkt

< [1]  >