VMJ är en resurs för alla arbetslösa. Först ett par tips för dig från Google:

* Rädsla

Forum > Allmänt > Allmänt > Rädsla

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 2 av 2.
< [1]  >
Skrivet av Rebecken 21 okt 2010 23:40
Skriv ut Direktlänk

Rebecken

Arbetssökande

Jag är en sådan människa som skjuter upp saker hela tiden och jag har nyligen kommit på att det är för att jag är rädd. Är nitton år gammal, tog studenten i maj efter att ha gått djurvård, bor nu hemma, har inte tagit körkortet än och har inte gått till arbetsförmedlingen, kollar efter jobb men det blir aldrig av att söka något.

Jag vill väldigt mycket och jag blir så arg på mig själv för att jag är så osäker och inte vågar!
Samtidigt så blir jag så deprimerad att jag knappt gör annat än sover. Har inte någon direkt att prata med om detta heller. Det är sant, man blir ensam när man är arbetslös.

Vet inte riktigt vad jag ska göra, är det något fel på mig?

Skrivet av 8989a 11 maj 2011 11:48
Skriv ut Direktlänk

8989a

Arbetssökande

Ja det är precis såhär jag känner. Tror inte att det är något ovanligt. Jag är själv 21 år och har varit arbetslös i snart ett år. Det tog lite tid innan jag vågade gå till arbetsförmedlingen, och nu har jag varit inskriven i 4 månader. Jag har också så mycket som jag vill göra, men jag vet inte hur jag ska gå till väga eller vilken väg jag ska välja? Det är svårt när man är ung och inte har kommit på vem man är än..

< [1]  >