Nu finns jag tillgänglig på arbetsmarknaden igen
Min senaste anställning upphörde pga arbetsbrist.
Till stor del bestod arbetsuppgifterna av att självständigt hantera inkommande order från beställning till leverans, varubeställning, lagerhållning, inventering och självfallet kundservice.
Att via telefon, mail och fax lösa problem som uppstått, hantera reklamationer och förfrågningar, samt alla övriga arbetsuppgifter som förekommer på en mindre arbetsplats. Det innebar även att rycka in och hjälpa till i bla butiken samt se och ta egna initiativ när och där det behövdes.
Som spindeln i nätet hade jag koll på det mesta som hände och var på ett eller annat vis involverad.
Jag är van att arbeta ensam och självständigt men har inga problem att samarbeta. Jag tycker om att självständigt strukturera mina arbetsuppgifter, planera och organisera och är noggrann och serviceminded. Att vara en bra arbetskamrat och medarbetare, passa tider och lojalitet är självklarheter.
Om så krävs, arbetar jag extra för att hinna ikapp och tycker inte om att lämna arbetsuppgifter ogjorda till dagen efter.
Jag har arbetat som kontorist/administratör/ordermottagare i stort sett hela mitt yrkesverksamma liv och har sysslat med många olika uppgifter inom dessa områden. Bokföring och personalhantering har jag dock mindre erfarenhet av men har lätt för att lära och ta till mig nya erfarenheter.
Pga sjukdom har jag inget körkort men det brukar normalt sett inte utgöra några hinder.
Önskas ytterligare info eller referens delges det efter förfrågan
Med hopp om positiv respons
Onceagain