VMJ är en resurs för alla arbetslösa. Först ett par tips för dig från Google:

* Låt mig få visa vad jag går för

Forum > Jobbmöjligheter > Arbetssökande > Låt mig få visa vad jag går för

Skriv ut
Visar inlägg 1 - 3 av 3.
< [1]  >
Skrivet av Onceagain 20 apr 2010 08:15
Skriv ut Direktlänk
Avatar

Onceagain

Ospec medlem

Nu finns jag tillgänglig på arbetsmarknaden igen



Min senaste anställning upphörde pga arbetsbrist.

Till stor del bestod arbetsuppgifterna av att självständigt hantera inkommande order från beställning till leverans, varubeställning, lagerhållning, inventering och självfallet kundservice.
Att via telefon, mail och fax lösa problem som uppstått, hantera reklamationer och förfrågningar, samt alla övriga arbetsuppgifter som förekommer på en mindre arbetsplats. Det innebar även att rycka in och hjälpa till i bla butiken samt se och ta egna initiativ när och där det behövdes.

Som spindeln i nätet hade jag koll på det mesta som hände och var på ett eller annat vis involverad.

Jag är van att arbeta ensam och självständigt men har inga problem att samarbeta. Jag tycker om att självständigt strukturera mina arbetsuppgifter, planera och organisera och är noggrann och serviceminded. Att vara en bra arbetskamrat och medarbetare, passa tider och lojalitet är självklarheter.
Om så krävs, arbetar jag extra för att hinna ikapp och tycker inte om att lämna arbetsuppgifter ogjorda till dagen efter.

Jag har arbetat som kontorist/administratör/ordermottagare i stort sett hela mitt yrkesverksamma liv och har sysslat med många olika uppgifter inom dessa områden. Bokföring och personalhantering har jag dock mindre erfarenhet av men har lätt för att lära och ta till mig nya erfarenheter.

Pga sjukdom har jag inget körkort men det brukar normalt sett inte utgöra några hinder.

Önskas ytterligare info eller referens delges det efter förfrågan

Med hopp om positiv respons

Onceagain
 
Skrivet av vrandhem 16 sep 2010 10:45
Skriv ut Direktlänk
Avatar

vrandhem

Arbetsgivare

Pratar och skriver du norska eller danska flytande? Så fall är det intressant.
Viktor
 
Skrivet av Onceagain 21 sep 2010 09:30
Skriv ut Direktlänk
Avatar

Onceagain

Ospec medlem

Hej Viktor.

Tyvärr gör jag inte det. Jag förstår språken om det är "riks" men kan inte tala dom.
 

< [1]  >