VMJ är en resurs för alla arbetslösa. Först ett par tips för dig från Google:

* mår dåligt

Forum > Allmänt > Allmänt > mår dåligt

Skriv ut
Visar inlägg 106 - 107 av 107.

Löst Den här tråden är markerad som löst.

< 1 ... 6 7 [8]  >
Skrivet av jenfer 8 jul 2012 14:11
Skriv ut Direktlänk

jenfer

Ospec medlem

Hej,
nu är det söndag redan, helgen bara springer iväg och då har jag ändå långhelg då jag var ledig fredag också.

Helgen har varit helt ok förutom att det varit tråkigt väder.
Tycker allt bli så bökigt med regn. Skulle till kompisen i fredagskväll och hade massa att bära samtidigt som regnet vräkte ner. Blir jobbigt att bära på allt och samtidigt hålla i paraply. Gick och svor för mig själv.
Inte blir de bättre men skönt att få ur sig saker och ting.

Ikväll ska vi bjuda min mans morföräldrar på restaurang då hans morfar har fyllt 90år. Att köpa saker är ingen vits då de har allt och wiskey hade han redan fått i mängder.

Fick självklart inte jobbet som var tillsvidare :-(
Skickade in en spontan ansökan till ett företag efter tips från en bekant till min man.
Ringde dem förra veckan och nu i sommar behövde de ingen men de kunde eventuellt behöva någon till hösten. Dock blir det nog bara på timmar och det funkar ju inte hur länge som helst pga de nya a-kassa reglerna med de 75 dagarna.

Hur går det för dig med allt? Jobb, fixande med huset, stickning med mera?

Skrivet av jenfer 18 jul 2012 20:01
Skriv ut Direktlänk

jenfer

Ospec medlem

hallo,
hur går det för dig?
hoppas att du har fullt upp med nöjen så att inget har hänt.

Här är det ok, nu är "själv" på jobbet så det är lite roligare med lite mera ansvar och att man själv kan lägga upp dagarna.

På fredag bär det av till Ullared, får se om man hittar något vettigt :-)

den 1aug har vi 3årig bröllopsdag och då bär det av till Side, Turkiet. Ska bli såååå skönt :-D

Mycket gladare nu, även om jag oroar mig för framtiden på tok för mycket.

soligt men blåsigt idag, men utan regn :-)

< 1 ... 6 7 [8]  >