Hej!
Jodå! Tre dagar har jag varit där nu. Det blev 6-7H/dag men kommer nog att lobba för att göra två 8H dagar och en 4H om det går.
Känns som man får mer ut av dagarna då, en timme hit eller dit gör inte så mkt (8H ist för 7H) däremot gör det mer att jobba 6H- 7H ist för 4H. (Totalt 20H)
Ska ringa ansvarig imorgon och prata med henne, ang. lön och sånt med.
Lernia ringde mig på måndagen och vill träffa mig för intervju, kändes jättedumt att be om ledigt (de ville jag skulle jobba på onsdagen) men hon förstod.
Det var ett jobb jag sökte för länge sedan, ett heltidsjobb, dock bara 4veckor (och då hade det jag har nu varit bättre)
men de hade även en till tjänst, heltidsjobb fram till nyår.
När jag kom på intervjun på onsdagen så hade dock den kunden ångrat sig så då var det bara det korta jobbet som var aktuellt. Får se hur det går. Förklarade läget för henne och att de på mitt nuvarande jobb (om man kan kalla det det) visste om att jag var på intervju.
På onsdag eftermiddagen ringde Komet om att heltidsjobb där jag bor. Ett jobb där man först är anställd via bemanningsföretaget och går det bra blir man anställd av företaget. Intervju imorgon (fredag) så hoppas att det är något vettigt! Var lite som allt i allo på kontoret.
Det hade varit så bra!!! Slippa pendla och ett tillsvidare jobb!! Har inte haft det sedan 2006! Bara varit runt via bemanning hela tiden.
Känns helt ok på jobbet annars. Rörigt med nya chefer, folk som fått nya uppgifter och ingen vet exakt vem som ska göra vad. Hade varit skönt att komma till en organiserad plats någon gång. Men folket verkar vettigt
Snow white filmen var jättebra!! Över min förväntan!
Åt middag ute med vänner innan, riktigt trevligt.
I helgen har jag inga planer alls. Mannen jobbar på Way Out West så jag är gräsänkling. Orkar inte dra igång något heller, är nästan bara jag som drar igång saker.
Men det brukar lösa sig i slutändan även om det bara blir att sitta hemma själv med lite godis och en bra film.
Vad är Tilda-tofflor? nyfis!
Ha en skön helg!