Hade varit kul om jag fick det jobbet, två av de montörerna som jobbade för oss bara älskade jag! Oavsett hur dåligt humör man var på så fick de en alltid att le!
De kunde komma in på ditt rum och ta stolen som du satt i och börja snurra den utav bara h-e *S*
Nu kommer jag nog inte springa på dem där iom de är ute på fältet men är övriga likadana så hade det varit så bra!
Det "roliga" är att annonsen kom ut (då jag såg den) i torsdags och då hade sista ansökningsdagen gått ut. Intervjuerna skulle de göra veckan innan och just den veckan så kanske de inte var nöjda med ansökningar som kommit in? (35st - inte alls många enligt mig) kan hoppas att de gillar mig!!
Ett vik. på 1,5år men passar ju ganska bra om man ska klämma in unge, om man blir gravid de sista sex månaderna så föder man sådär i januari *s*
jag längtar inte efter barn men då det blir av så ska det planeras så den föds "rätt månad" *S*
Känns som om de på AF inte lyssnar på en, hade de lyssnat på dig så hade de knappast skickat jobbtipset till dig.
Kan ju undra hur de tänker ibland. Fick jobbtips från dem med häromdagen, ett jobb som är ca 12 mil bort. Seriöst???
Pendling på 1,5/väg totalt 3H per dag?
(kommunalt, bil är inte ekonomiskt)
8h jobb, 1h lunch, 3h resa. 12H totalt. Lr e jag bortskämd?
Måste man söka dem? stod inget om det i mejlet jag fick.
Hoppas verkligen att du får praktikjobbet istället, eller det på lek och buslandet. Med massa barn som du har så hade du passat jättebra! Kassa lär man sig, det viktigaste i ett sådant jobb är väll att kunna förstå barn?
Håller både tummar och tår
Läste att man har rätt att säga upp sig ifrån sitt deltids jobb då de 75 dagarna är slut om den lönen är mindre än a-kassan. Då ska inte det påverka a-kassan. Men tycker att det många gånger står så flummigt vad som gäller osv.
Gårdagens lycka kom med dubbelskit idag, inte ett dugg förvånad. Orkar inte ta det nu, måste släppa det och försöka njuta av kvällen ist. Ikväll ska vi iväg till en pub ute i ingenstans och lyssna på när makens arbetskollega och hans band spelar. Nu jobbar karlsloken så middagen tänkte jag ha klar då han kommer hem vid 19. Något vettigt får man väll göra som hemmafru?
Båda katterna har dessutom spytt två gånger var på mitt ny dammsugande golv *s*
Så går det när man tuggar på blommor och annat skit när inte matte och husse är hemma.